Bajja.

Orkar inte. Hatar att ljuga dagarna i ända. Men det ska bli ändring på, orkar inte leva i en fucking lögn. Kliché varning, yesbox. Men helt ärligt.
Jag kan inte hålla på i all oändlighet.
De märker. Det är därför jag KÄMPAR nu.

Dock har denna dagen hittils sugit apballe. Konstaterande, yes. Men vad skall vi (jag) nu göra med detta?

Troligtvis går jag och fettar upp mig med skömmad mjölk. Det kan man i alla fall inte spy upp. Hrumf.

Återkommer med ett mera positivt inlägg om en stund. Om jag inte tuppar av innan dess vill säga.
Men det ska jag inte. Jag ska ju bannemej käka nu! SÅRESÅ.

(Och JA. Jag kämpar som aldrig förr. Jag har ETT mål som jag skall nå: JAG SKALL BLI FRISK. O' alla som tror något annat kan gå och köra upp något i stjärten. Pöss på er (dig!!!) eller nått.)


Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback