DUKTIG CLARA.

Fm mellis:

3/4 dl frysta hallon
1 msk vaniljyoghurt
3dje (!!) koppen kaffe m. mjölk (RÖD!!!)
1/3 Knäckebröd
1 choklad godis

MUMS. NEJ. ONÖDIGT. BRA. punkt.

Observera: Detta intogs utan någon som helst övervakning. Därav stoltheten som vissa kanske inte anser adekvat. Men vettu vad? (yesbox personangrepp går för sig när namn inte avslöjas) I don't give a damn.
Jag kämpar, o' jag skall lyckas. Förövrigt kan jag informera om att detta bara är ett av 6 mål (som alla är betydligt mer rejäla). Så suck on thaaaat. Eller nått. (och för att komplettera med ännu en parantes så är'e bättre att äta något och behålla, en äta allt som är ordinerat och bli av med allt. SÅRESÅ.)

(och förresten behöver jag peppning, inte uppmaningar till att "gå och dö".)


Kommentarer
Postat av: Mella

En måltid i taget! Så får man föröska intala sig, även om tankar o känslor gärna snabbt rusar fram till nästa måltid o även kommande därefter=( När jag låg på bup när jag var mindre sa det till mig att "när en måltid är avklarad så är den KLAR oavsett hur det gått". Stämmer så väl även om det är svårt att få in i huvudet ofta. Kan ju älta o älta i evighet vad man stoppat i sig o så självklart tankarna på vad man senare kanske ska äta lr inte. MEN att försöka leva i nuet är verkligen det enda som funkar oavsett sjukdom, svårighet... tror jag. Svårt så in i h'lvete men ibland, ngn sekund, så kanske man klarar av det o det är en början!



Lev vidare!

2010-06-16 @ 14:38:14
URL: http://houndrox.blogg.se/
Postat av: Louise

skickar massa pepp till dig vännen<3 kämpA på! ååh livet är till för att levas, du är brabrabra! våga lita på och "bara" ät det du blir tillsagd. kramsiiii

2010-06-16 @ 21:14:36
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Peter

PEPP! Vet tyvärr precis hur det är att vara i din situation (=det är för jävligt). Men som sagt, pepp! En sekund kan bli två, två kan bli tre osv. Bästa lyckan till dig! :-)

2010-06-17 @ 00:28:46
URL: http://www.dilapidation.ru

Din kommentar:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback