EN DAG HOS FAMILJEN DOKTOR.

Sådär i lagom allt-är-normalt anda (för fyskam om någon får reda på hur jag egentligen är) tänkte jag bjussa på en liten inblick i den "normala" vardagen in da doctors house.

När både mor och far är doktorer så blir'e inte särskilt många besök till hospitalet. I stort sett bara vid akut livsfara alternativt obligatoriska besök hos okända (& stinkande) rumänska "släktingar".
Dock uppskattas hemma-hospitalet inte särskilt av mina kära syskon. Om inte farbror doktor mutar med 100 svenska riksdaler och två paket pringles vill säga.




(notera reaktionen som uppstår då farbror doktor vägrar att bjussa på pengar/pringles)

Kommentarer
Postat av: sara

av, tack så mycket raring<3

2010-06-16 @ 17:51:34
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Nellie

Det är väl klart att jag gör. Bara för att jag inte gör något ÅT det så betyder det inte att jag inte vet varför det är så ... men gör jag något åt det kommer jag att gå upp i stället. Så hellre stå på samma vikt än att gå upp.

2010-06-16 @ 20:34:33
URL: http://monelia.blogg.se/

Din kommentar:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback