FUCK.

Jävlakukhelvete.
Tront fan att jag kan ha en bra jävla dag.
Eller nej.
Så mycket begär jag inte ens.
Jag vill bara ha en dag där jag kan fullfölja de löjligt små målen jag satt upp för mig själv.
Men istället står jag där.
Duktig. Kompenserar. Duktig. Kompenserar. Pankaka.

Fan för det här. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra med mig själv.
Velar fram och tillbaka om HUR jag skall döva rösterna och impulserna som skriker i skallen.

Funderar på att leta rätt på de magiska pillrerna och göra mig själv en liten coctail alternativt snittsa in "failure" i underarmen och hänga mig någonstans i skogen.

Möjligtvis kedjeröka ett paket och toppa det hela med en överdos av koffein (och naturligtvis den vanliga dosen av hat/självförakt/gråt).

Det blir nog det sistnämda. Med vissa justeringar dock. Plånboken tillåter liksom inte 1pack/dag. Kaffebaljan är dock redan kokad. Den finanserar ju päronet.

Fantasin sätter inga gränser. Tack. Eller snarare fuck.


Kommentarer

Din kommentar:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback